အမွတ္တရ ေမြးေန ့

ယခုေခတ္စားလာေသာ chatting မ်ားေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းဆုိသည္မွာ မႈိေပါက္သလုိပင္။ online မွာခင္က် အၿပင္မွာေတြ ့က်ႏွင့္ ကၽြန္မထံတြင္လည္း သူငယ္ခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိလာခဲ့သည္။ ရုပ္မၿမင္ အသံမၾကားရေပမဲ့လည္း ေန ့တုိင္းနီးပါး စကားလုံးမ်ားၿဖင့္ ရင္းႏွီးခဲ့ေသာေၾကာင့္ အၿပင္မွာေတြ ့ၾကလ ွ်င္လည္း တစ္ေယာက္နဲ့တစ္ေယာက္ သိပ္မစိမ္းၾကေခ်။ ကၽြန္မ သူႏွင့္ ေတြ ့ဆုံခဲ့သည္မွာလည္း chatting ထဲမွာပင္ၿဖစ္သည္။

သူသည္ ပုံဆြဲ ေတာ္သူတစ္ဦးၿဖစ္သည္။ သူဆြဲသည့္ပုံေတာ္ေတာ္မ်ားကုိ သူ၏ ဘေလာ့ဒ္ တြင္တင္ထားေလ့ရွိသည္။ ထုိေန ့က ေက်ာင္း project အတြက္ ဓာတ္ပုံမ်ားရွာရင္း သူရဲ့ ဘေလာ့ဒ္ေလးကုိ သိခဲ့ၿခင္းၿဖစ္သည္။ မုိးရြာထဲတြင္ မတ္တပ္ရပ္ကာ ေကာင္းကင္သုိ ့ ၾကည့္ေနေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္၏ ပုံကုိသူဆြဲထားသည္မွာ အသက္ဝင္လွသည္။ ထုိေကာင္ေလး၏ မ်က္လုံးမ်ားသည္ ေကာင္းကင္ၾကီးအား “နင္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာရြာႏုိင္မလဲ .. ငါပဲဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာရပ္ႏုိင္မလဲ” စိမ္ေခၚသကဲ့သုိ ့ ေတာက္ပေနသည္။ သုိ ့ေသာ္ ထူးၿခားသည္မွာ ထုိပုံထဲက ေကာင္ေလးတြင္ ……….

ထုိပုံေလးကုိၾကည့္ၿပီးေနာက္ ကၽြန္မတစ္ခ်က္ၿပံဳးကာ ခ်က္ခ်င္း သူ၏ဘေလာ့ဒ္ကုိ ကၽြန္မေမႊေတာ့သည္။ ေနာက္သူ၏ profile တြင္ သူ၏ MSN ကုိေတြ ့ေတာ့ ကၽြန္မခ်က္ခ်င္းလက္ငင္း သူ ့ကုိ add လုိက္သည္။ ညဘက္ အိမ္ၿပန္ေရာက္ခ်ိန္တြင္ ကြန္ၿပဴတာေလးဖြင့္ကာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ စကားေၿပာေနခ်ိန္တြင္ သူ ့ account ေလးသည္ မီးလင္းလာသည္။ ထုိ ့ေနာက္ သူက စ၍ ကၽြန္မကုိ “hi” ဟုလာႏႈတ္ဆက္သည္။ ေနာက္ ကၽြန္မက သူရဲ့ ပုံကေလးကုိေတြ ့ၿပီး သေဘာက်သၿဖင့္ သူ ့ကုိ add မိေၾကာင္း သူကလည္း သူရဲ့ပုံကုိ သေဘာက်လုိ ့ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေၿပာၿပီး ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ ရင္းႏွီးမႈစခဲ့ၾကသည္။ တစ္ရက္တစ္ရက္ႏွင့္ ရင္းႏွီးခဲ့ေသာ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ တစ္လေလာက္အၾကာတြင္ ဖုံးနံပါတ္လဲလွယ္ခဲ့ၾကသည္။ ကၽြန္မက သူ ့ဟန္းဖုန္းနံပါတ္ေတာင္းေတာ့ သူကဖုန္းမကုိင္ေၾကာင္း အိမ္ဖုန္းသာရွိေၾကာင္းေၿပာခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္အံ့ၾသသြားခဲ့သည္။ ၁၀ ႏွစ္ ၁၁ ႏွစ္ကေလးေတြေတာင္မွ ဖုန္းတစ္လုံးဆီအနည္းဆုံးရွိၾကသည့္ ဒီအခ်ိန္တြင္ သူက ဖုန္းမကုုိင္ဘူးဆုိေတာ့ သူ ကၽြန္မကုိေနာက္ေနသည္ဟုသာ ကၽြန္မသတ္မွတ္ခဲ့သည္။


ကၽြန္မသည္ ကုိယ္တုိင္ပုံမဆြဲတတ္ေသာ္လည္း ပုံဆြဲတတ္သူမ်ားကုိ တကယ္အားက်မိသည္။ ဘာမ ွ်မရွိသည့္ ဗလာေပၚတြင္ အသက္ဝင္ေအာင္ေရးဆြဲႏုိင္သည္မွာ ေတာ္ရုံ အရည္အခ်င္းမဟုတ္ဟု သတ္မွတ္သည္။ ဝတၳဳစာအုပ္မ်ားထက္ ကာတြန္းမ်ားသာပုိစိတ္ဝင္စားေသာ ကၽြန္မ့အတြက္ သူသည္တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မၾကိဳက္သည့္ ကာတြန္းဇာတ္ေကာင္မ်ားကုိ ဆြဲ၍ပုိ ့ေပးတတ္သည္။ ကၽြန္မ၏ ကြန္ၿပဴတာ ေနာက္ခံမ်ား ႏွင့္ ဘေလာ့ဒ္ ေနာက္ခံမ်ားကုိလည္း သူကပင္ဒုိင္ခံဆြဲေပးသည္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မသူ ့ကုိ “အားက်လုိက္တာ .. ငါလည္းနင့္လုိမ်ိဳးၿဖစ္ခ်င္လုိက္တာ” ေၿပာတုိင္း သူက ကၽြန္မကုိ “ငါ့လုိမ်ိဳး မၿဖစ္ခ်င္ပါနဲ ့ဟာ .. ” ဆုိၿပီး ခဏခဏ ေၿပာတတ္သည္။ အဲလုိ အခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ ကၽြန္မသည္ သူ ့ကုိ “ကပ္စီးနည္းလုိက္တာ … သူမ်ားေတာ္မွာ မနာလုိဘူးေပါ့” ရြဲ ့ကာအၿမဲေၿပာတုိင္း သူ ့ဘက္က ႏႈတ္ဆိတ္မႈကုိသာ ကၽြန္မ အၿမဲတမ္းရခဲ့သည္။ ထုိ ့ေၾကာင့္ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္မသူ ့ကုိ မာနၾကီးသူဟု သတ္မွတ္ေလ့ရွိသည္။

ထုိေန ့က ကၽြန္မေမြးေန ့ မုန္ ့ေကၽႊးရန္သူ ့ကုိခ်ိန္းဆုိခဲ့သည္။ အစက သူၿငင္းဆုိေပမဲ့ ခဏခဏ ကၽြန္မ၏ ေတာင္းဆုိမႈေၾကာင့္ သူလက္ခံခဲ့သည္။ ေမြးေန ့မတုိင္ခင္ ညဘက္က သူ ကၽြန္မဆီ ဖုန္းဆက္ကာ “ ငါ .. နင့္ဆီလာရင္ နင္စိတ္ပ်က္သြားလိမ့္မယ္ .. နင္တကယ္ ငါ့ကုိလာေစခ်င္လား .. နင့္သူငယ္ခ်င္းေတြ ဝုိင္းေလွာင္မွာ မေၾကာက္ဘူးလား” ေၿပာေတာ့ ကၽြန္မ ရယ္ကာ “ အံမယ္ .. သူကပဲ ေၿပာရတယ္ရွိေသးတယ္ .. နင္သာ စိတ္မပ်က္သြားဖုိ ့ အေရးၾကီးတယ္ .. ငါတုိ ့ေတြက အစအေနာက္သန္တာကလြဲလုိ ့ အကုန္လုံးသေဘာေကာင္းပါတယ္ဟ .. နင္ ပူမေနနဲ ့ .. ေရာက္ေအာင္သာ လာခဲ့ .. ဟုတ္ၿပီလား” ေၿပာေတာ့ သူ ့ဘက္က “ အင္း ..” တစ္လုံးထဲသာ ေၿပာ၍ ဖုန္းခ်သြားခဲ့သည္။ ထုိေန ့ညက ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ႏွင့္ အိပ္မေပ်ာ္ေခ်။

ေကာ္ဖီဆုိင္ကေလးတြင္ ကၽြန္မတုိ ့သူငယ္ခ်င္း တစ္အုပ္စု ဆူဆူညံညံႏွင့္ ေရာက္ေနၾကၿပီၿဖစ္သည္။ သူ တစ္ေယာက္သာ မေရာက္ေသးေသာ ေမြးေန ့ပြဲေလးသည္ သူ ့ဘာသာသူေတာ့ ပြဲစည္ေနၿပီၿဖစ္သည္။ ကိတ္မုန္ ့လွီးခါနီးထိ သူ ေရာက္မလာေသး။ သူ ့ဆီဖုန္းေခၚဖုိ ့လည္း သူ ့ ဆီမွာ ဖုန္းမရွိဘူးဆုိေတာ့ ေနာက္ဆုံး ကၽြန္မသူ ့ကုိ ဆုိင္အၿပင္တြင္ ထြက္ေစာင့္ရန္ ထြက္လာခဲ့သည္။ ကၽြန္မေရွ  ့တြင္ ရပ္လာေသာ ဖိနပ္တစ္ရံေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဝမ္းသာအားရ ေခါင္းေမာ့ၾကည့္လုိက္မိသည္။ သုိ ့ေသာ္ ကၽြန္မအၿပံဳးမ်ား ရုတ္တရက္ ရပ္တန္ ့သြားခဲ့သည္။ သူက ကၽြန္မကုိၾကည့္၍

“ေမြးေန ့မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ .. ငါ့ နာမည္စြမ္းပါ” သူမိတ္ဆက္ေပးမဲ့လည္း ကၽြန္မေၾကာင္၍ သူ ့ကုိၾကည့္ေနမိသည္။ ကၽြန္မ စိတ္ကူးထဲမွာေတာင္ သူသည္ ယခုကဲ့သုိ ့ေသာ္ လူမ်ိဳးတစ္ေယာက္ၿဖစ္မည္ဟု တစ္ခါမွ စိတ္မကူးခဲ့ဘူးေခ်။ ပုံဆြဲကၽြမ္းက်င္ေသာ သူ ့ထံတြင္ လွပကာ သြယ္လ်ေသာ လက္တစ္စုံရွိမည္ဟု ကၽြန္မယုံၾကည္ခဲ့သည္။ သုိ ့ေသာ္ ကၽြန္မေရွ  ့တြင္ေရာက္ေနေသာသူသည္ တံေတာင္ထိသာ လက္ပါေသာလူတစ္ေယာက္ၿဖစ္သည္။ သူ ေခါင္းတစ္ခ်က္ငုံ ့ကာ “နင္ စိတ္ပ်က္သြားၿပီမဟုတ္လား .. ” တုိးညွင္းစြာေၿပာကာ သူလြယ္လာေသာ ဘူးေလးကုိ သူ ့လက္တုိတုိေလးမ်ားၿဖင့္ ၿဖဳတ္ကာ ကၽြန္မ ေဘးတြင္ အသာခ်ေပးသည္။ ထုိ ့ေနာက္ 

“ဒါ  .. ငါ့ နင့္အတြက္ေပးတဲ့ ေမြးေန ့လက္ေဆာင္ .. ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ … ငါမေႏွာင့္ယွက္ေတာ့ဘူး” ဆုိၿပီးလွည့္ထြက္သြားေသာ သူ ့ေက်ာၿပင္ကုိ ကၽြန္မေၾကာင္ကာ ရပ္ၾကည့္ေနဆဲ ေနာက္ သူေပးခဲ့ေသာ ဘူးေလး အဖုံးကုိ ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ အထဲတြင္ စာရြက္တစ္ရြက္ … ပုံဆြဲထားေသာ ပန္းခ်ီစာရြက္တစ္ရြက္ .. အၿပင္သုိ ့ထုတ္ကာ ကၽြန္မၿဖန္ ့ၾကည့္လုုိက္မိသည္။ ေနာက္ သူ ့ထြက္သြားရာဆီသုိ ့ ကၽြန္မအေၿပးလုိက္သြားမိေတာ့သည္။ ကၽြန္မ ကံေကာင္းပါသည္။ မွတ္တုိင္တြင္ ကားေစာင့္ေနေသာ သူ ့ကုိ ကၽြန္မၿပံဳးကာ “ ေမြးေန ့ကိတ္မစားဘဲနဲ ့ .. ၿပန္ေတာ့မလုိ ့လား .. ဒါဆုိရင္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းမပီသဘူးေနာ္” ေၿပာေတာ့ သူ ကၽြန္မကုိၾကည့္ၿပီး ေခါင္းအသာေလးငုံ ့သြားသည္။ ကၽြန္မသူ ့ေဘးနားတြင္ ဝင္ထုိင္ကာ “ေတာင္းပန္ပါတယ္” ေၿပာေတာ့ သူ ကၽြန္မကုိ လွမ္းၾကည့္ၿပီး ေခါင္းခါၿပသည္။ ေနာက္ သူက “နင္ ငါ့ကုိေခၚသြားရင္ နင့္သူငယ္ခ်င္းေတြ နင့္ကုိဝုိင္းေလွာင္ၾကလိမ့္မယ္ .. ” ေၿပာေတာ့ ကၽြန္မသူ ့ပခုံးကုိ ဖက္ကာ “ ငါဂရုမစုိက္ဘူး” ကၽြန္မေၿပာေတာ့ သူၿပံဳးကာ ကၽြန္မကုိၾကည့္သည္။ ေနာက္ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ ေမြးေန ့ပြဲေလးရွိရာသုိ ့ ..။ ထုိႏွစ္က ေမြးေန ့ေလးသည္ ကၽြန္မ့အတြက္ အလွပဆုံးႏွင့္ မေမ့ႏုိင္ေသာ ေမြးေန ့ေလးတစ္ခုၿဖစ္ခဲ့သည္။

ကၽြန္မတုိ ့ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ကုိယ္လက္အဂါၤမၿပည့္စုံေသာ လူမ်ားစြာရွိပါသည္။ တစ္ခ်ိုဳ ့က မေတာ္တဆ တစ္ခုခုုေၾကာင့္ ခႏၶာကုိယ္ အစိတ္အပုိင္းၿဖတ္ေတာက္ခံလုိက္ရတာမ်ိဳးရွိသလုိ အခ်ိဳ ့မွာေတာ့ ေမြးရာပါ ကုိယ္အဂါၤခ်ိဳ ့ယြင္းမႈေၾကာင့္ၿဖစ္သည္။ သုိ ့ေသာ္ သူတုိ ့သည္ ေလာကၾကီးကုိ အရႈံးမေပးခဲ့ၾကေခ်။ သူတုုိ ့ထံတြင္ ကၽြန္မတုိ ့ထက္ ရင့္က်က္ေသာစိတ္ဓာတ္မ်ားႏွင့္ ခုိင္မာေသာဆုံးၿဖတ္ခ်က္မ်ားရွိေနခဲ့သည္။ စြမ္း သည္လည္း ေမြးဖြားစဥ္ကတည္းက တံေတာင္ထိသာ လက္ကေလးမ်ားပါခဲ့ေသာ္လည္း သူသည္ ပုံဆြဲဝါသနာပါသူတစ္ဦးၿဖစ္သည္။ ကၽြန္မတုုိ ့လြယ္လြယ္ကူကူႏွင့္ လက္ကေလးမ်ားလႈပ္ရွားကာ ေရးၿခစ္ေနသည့္အခ်ိန္တြင္ စြမ္းကေတာ့ ပါးစပ္ၿဖင့္ ခဲတံကုိကုိက္ကာ ခက္ခက္ခဲခဲၾကိဳးစားခဲ့သည္။ သုိ ့ေသာ္ သူသည္ သူ၏ရည္မွန္းခ်က္ကုိ အေလ ွ်ာ့မေပးခဲ့။ တစ္ေန ့ နာမည္ၾကီး ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္ၿဖစ္လာရမည္ဆုုိသည့္ ဇြဲၿဖင့္ ၾကိဳးစားေနေသာ စြမ္းႏွင့္ ယွဥ္လ ွ်င္ ကၽြန္မသည္ အမ်ားၾကီးၾကိဳးစားဖုိ ့လုိပါေသးသည္။ စေတြ ့စဥ္မွာ စကားတစ္ခြန္းေတာင္ မေၿပာႏုိင္ေလာက္ေအာင္ စြံအခဲ့ေသာ ကၽြန္မကုိယ္ ကၽြန္မလည္း အၿပစ္တင္လုိ ့မဆုံးၿဖစ္ခဲ့သည္။ စြမ္းႏွင့္ ေတြ ့တုိင္း “ဟဲ့ .. ငါနင့္ကုိ အားနာလုိက္တာ .. နင္နဲ ့စေတြ ့တုန္းက .. ငါဘာမွမေၿပာႏုိင္ဘူး” ကၽြန္မ ေၿပာတုိင္း သူရယ္ကာ “ရပါတယ္ဟာ .. နင္မွ မဟုတ္ပါဘူး .. တစ္ၿခားလူဆုိလည္း နင့္လုိပဲၿဖစ္မွာပဲ” ေၿပာေတာ့ ကၽြန္မသူ ့ကုိ စိတ္ထဲတြင္ အၿမဲေတာင္းပန္မိခဲ့သည္။ စြမ္းကဲ့သုိ ့ အရာရာကုိ အေကာင္းၿမင္ၿပီး ဘဝကုိအရံႈးမေပးသည့္ လူတစ္ေယာက္ႏွင့္ ေတြ ့ခြင့္ေပးခဲ့သည့္ ကံၾကမၼာအတြက္ကုိေတာ့ ကၽြန္မ အၿမဲေက်းဇူးတင္မိသည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ စြမ္းေၾကာင့္ ကၽြန္မသည္ အနည္းငယ္ရင့္က်က္လာခဲ့ၿပီၿဖစ္သည္။ စုတ္တံကုိ ပါးစပ္ၿဖင့္ကုိက္ကာ ပုံဆြဲေနေသာ စြမ္းကုိ ကၽြန္မၾကည့္ၿပီး “ နင္ .. အရမ္းေတာ္တာပဲ .. ” တုိးတုိးေလး ေၿပာလုိက္သည္။ စြမ္းကေတာ့ သူ၏ ပန္းခ်ီထဲသုိ ့စိတ္ႏွစ္စြာ .. ။

အခန္းထဲတြင္ စြမ္း ေမြးေန ့လက္ေဆာင္ေပးခဲ့ေသာ္ ပုံေလးကုုိေဘာင္သြင္းကာ ကၽြန္မ၏ ခုတင္ေခါင္းရင္းတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲထားခဲ့သည္။ ထုိပုံထဲတြင္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ မုိးရြာထဲတြင္ ေကာင္းကင္ၾကီးကုိၾကည့္ၿပီး မတ္တပ္ရပ္ေနသည္။ သုိ ့ေသာ္ ထုိေကာင္ကေလးတြင္ လက္ကေလးမ်ားသည္ တံေတာင္ထိသာ ..... ။

April
14.08.2011 (8:44 PM)
                 

4 comments:

KMC@ခ်င္းေလး said...

စာေရးတာေျပျပစ္ပါတယ္ဗ်ာ..အားေပးပါတယ္..။ ဝတၳဳတိုေလးေတြကိုႏွစ္သက္လို႔ပါ။ေအာင္ျမင္ပါေစ လို႔ဆုေတာင္းေပးပါရေစေနာ္...(ခင္မင္စြာျဖင့္..ခ်င္းကေလး)

ကိုထြဋ္ said...

ေကာင္းတယ္ဗ်ာ...က်ေနာ္တို႕က ဝတၳဳတိုမေရးတတ္ေတာ့ အဲလိုပဲ လိုက္ဖတ္ေနရတယ္ဗ်..

က်ေနာ္ဆီလဲလာလည္ပါဗ်ာ.. း)

စြမ္းထြဋ္

mstint said...

ဖတ္ရင္းနဲ႔ ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ပံုေဖာ္ေနမိတယ္။
လူသားအားလံုးမွာ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားေလးေတြနဲ႔ ခ်စ္ခင္ သနား စာနာမႈ စိတ္ဓါတ္အရင္းခံေလးေတြရွိသင့္သလို အဲဒီစိတ္ဓါတ္ေလးေတြဟာ ခ်စ္စရာအလြန္ေကာင္းပါတယ္။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

April said...

ကုိခ်င္းကေလး --> အခုလုိဆုေတာင္းေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ .. အားေပးမႈအတြက္လည္း ဝမ္းသာမိပါအိ ^^

ကုိစြမ္းထြဋ္ --> လာအားေပးသြားတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါရွင္ .. ^^

အန္တီတင့္ --> ဟုတ္ကဲ့ .. ဝတၳဳတုိေလးကုိ အခ်ိန္ယူၿပီးဖတ္ေပးသြားတဲ့အတြက္ေရာ မန္ ့မန္ ့အတြက္ပါ ေက်းဇူးတင္မိပါအိ ..

Post a Comment

လာေရာက္ဖတ္ရႈအားေပးမႈအတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါသည္။ ေဝဖန္အၾကံၿပဳခ်က္မ်ားကုိလည္း ပြင့္လင္းစြာေၿပာၾကားသြားႏုိင္ပါသည္ရွင္