စိတ္မကစားခဲ့ပါ


၁၄ႏွစ္ဆုိတဲ့အရြယ္က စိတ္ကစားေသးတဲ့အရြယ္တဲ့လား .. ကၽြန္မသေဘာက်စြာရယ္လုိက္မိသည္။ ကၽြန္မ စိတ္ကစားတာလား .. မကစားတာလား ေသခ်ာမသိေပမဲ့ .. သူ ့ကုိေတာ့ ကၽြန္မခင္မင္မႈေတြပုိခဲ့သည္ကေတာ့ ေသခ်ာခဲ့သည္။

၅ႏွစ္ဆုိတဲ့့ အသက္ကြာၿခားမႈေၾကာင့္သူက ကၽြန္မထက္ပုိၿပီး ရင့္က်က္သည္ ၿဖစ္ေကာင္းၿဖစ္ႏုိင္ပါလိမ့္မည္။ အၿမဲလုိလုိ ညီမတစ္ေယာက္လုိ ေစာင့္ေရွာက္တတ္ၿပီး အၾကံအဥာဏ္ေတြေပးတတ္တဲ့သူ ့ကုိ ကၽြန္မက “ကုိမင္း” လုိ ့အမ်ားေခၚသလုိေခၚၿပီး သူကလည္း ကၽြန္မကုိ “ငယ္ေလး” လုိ ့ အိမ္ကေခၚသလုိေခၚတတ္သူၿဖစ္သည္။ ေမာင္ႏွမ သုံးေယာက္အနက္ သူက အလတ္ .. အစ္မတစ္ေယာက္ ညီတစ္ေယာက္ရွိသည့္ သူသည္ ကၽြန္မကုိလည္း ေမာင္ႏွမလုိပင္ဆက္ဆံခဲ့သည္။ ကုိမင္းရဲ့ညီ ရဲၿမတ္ႏွင့္ ကၽြန္မမွာ အသက္ကလည္းရြယ္တူမုိ ့လုိ ့ ညီမတစ္ေယာက္လုိၿမင္သည့္ သူ ့ကုိ ကၽြန္မအၿပစ္မတင္ပါ။ အၿပစ္တင္မည့္တင္ ကုိမင္းနဲ ့ပတ္သက္ၿပီး ေၿပာင္းလဲလာတဲ့ ကၽြန္မရဲ့ ခံစားခ်က္ကုိပင္ တင္သင့္သည္။

“ငယ္ .. ” ေခၚသံၾကားလွည့္ၾကည့္မိေတာ့ ရဲၿမတ္ လက္ၿပကာ ကၽြန္မကုိလွမ္းေခၚေနၿခင္းၿဖစ္သည္။

“ဘာလဲ ” ခပ္ေဆာင့္ေဆာင့္ေမးေတာ့ ..

“အိမ္မွာ  စေန .. မုန္ ့လုပ္စားမလုိ ့ .. နင္တုိ ့မိသားစုကိုသြားေၿပာဆုိလုိ ့လာတာ ” စပ္ၿဖီးၿဖီ ၿပန္ေၿဖေသာ ရဲၿမတ္ကုိ မ်က္ေစာင္းထုိးကာ

“ေမေမတုိ ့ကုိေၿပာလုိက္မယ္ .. ” ေၿပာၿပီး လွည့္ထြက္လာခဲ့သည္။

ရဲၿမတ္နဲ ့ ကၽြန္မ နည္းနည္းေလးမွမတည့္ေခ်။ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ႏွစ္ေယာက္ေတြ ့တာနဲ ့ ရန္ၿဖစ္ၾကတာခ်ည္းပင္။ ေက်ာင္းတက္ေတာ့လည္း ေက်ာင္းတြင္ အေခၚအေၿပာမလုပ္ၾက။ တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ မသိသလုိသာေနၾကသူမ်ားၿဖစ္သည္။ အတန္းၾကီးလာေတာ့ ဂုိက္အတူတူယူရင္း တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ မေခၚခ်င္လည္းမရ … စကားမေၿပာခ်င္လည္းမရ ၿဖစ္လာသည္။ ထုိ ့ၿပင္ ရဲၿမတ္က ကၽြန္မ့ထက္ စာေတာ္သူပီပီ အၿမဲလုိလုိ ကၽြန္မ့ကုိဆရာၾကီးလုပ္သူလည္းၿဖစ္သည္။

“နင္ .. ေတာ္ေတာ္ပိန္းတာပဲ .. ငါရွင္းၿပတာ ႏွစ္ခါရွိၿပီ .. ဒါေတာင္ မမွတ္မိေသးဘူးလား” ေၿပာလာေသာ ရဲၿမတ္ေၾကာင့္ ..

“နင္ဘယ္လုိရွင္းၿပလဲမွမသိတာ … နားလည္ေအာင္ရွင္းေပါ့ .. ဘယ္ႏွစ္ခါ .. ဘယ္ႏွစ္ခါဆုိၿပီးလာေၿပာမေနနဲ့ .. နားလည္ေအာင္ တစ္ခါထဲရွင္း .. နင္တကယ္တတ္ရင္ေပါ့ .. ” မ်က္ခုံးႏွစ္ဖက္ တြန္ ့ကာေၿပာေသာ ကၽြန္မ့စကားေၾကာင့္ ရဲၿမတ္ မ်က္ႏွာၾကီးနီရဲကာ ..

“ေစတနာနဲ ့လည္း ရွင္းၿပရေသးတယ္ .. နင္ကေလ … ေစတနာနဲ ့ကုိ မတန္ဘူး .. ” ေၿပာၿပီး ထြက္သြားေသာ ရဲၿမတ္ေနာက္ေက်ာ ကုိၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မသေဘာက်စြာရယ္မိသည္။

“ရန္ၿဖစ္ၿပန္ၿပီလား .. ” ရယ္သံစြတ္ကာ ထြက္လာေသာ အသံေၾကာင့္ ကၽြန္မ ခဏတာ အသက္ရွဴဖုိ ့ေမ့သြားသည္။ ေနာက္ ..

“ကုိမင္း ….  ရန္မၿဖစ္ပါဘူး .. ရန္ၿဖစ္ရေအာင္ ..ငယ္တုိ ့က ကေလးေတြမွမဟုတ္တာ ” ေၿပာရင္း ကၽြန္မေခါင္းအသာငုံကာ ဆံပင္မ်ားသပ္လုိက္သည္။ သူၿပံဳးကာ ..

“ဟုတ္ပါၿပီဗ်ာ .. သခ်ာၤတြက္ေနတာလား .. ” ေမးေတာ့

“အင္း” ကၽြန္မေခါင္းၿငိမ့္လုိက္သည္။ သူ ကၽြန္မေဘးတြင္ထုိင္ကာ

“ဘယ္ပုစာၦနားမလည္ဘူးလဲ .. ကုိမင္း ရွင္းၿပမယ္ေလ ” ေၿပာေတာ့ ကၽြန္မ ဖတ္စာအုပ္ေတြ ေတြ ့သမ ွ် ပုစာၦတုိင္းကုိ လက္ညိွဳးထုိးၿပလုိက္သည္။

“ဒီဟာ .. ဒီဟာ .. ဒီဟာေရာပဲ .. ” သူရယ္ကာ

“အမယ္ေလ .. မ်ားလွခ်ည္လား .. စာသင္တုန္း လုိက္နားမေထာင္ဘူးနဲ ့တူတယ္ .. ”

“ဟုုတ္ပါဘူး .. ဆရာမရွင္းၿပတာ ငယ္မွ နားမလည္တာ ” တုိးတုိးေလး ကၽြန္မၿပန္ေၿပာေတာ့ သူ ကၽြန္မေခါင္းကုိပုတ္ကာ ခုံေပၚတြင္တင္ထားေသာ စာရြက္ၾကမ္းမ်ားကုိ ယူၿပီး တစ္ပုဒ္ခ်င္းစီ တြက္ကာရွင္းၿပသည္။ 

“နားလည္ၿပီလား .. ” သူေမးေတာ့ ကၽြန္မေခါင္းၿငိမ့္ကာ

“ဟုတ္ .. ” ၿပန္ေၿဖေတာ့ သူသေဘာက်စြာရယ္ေတာ့သည္။

“ငါရွင္းၿပတာနဲ ့ ဘာကြာလုိ ့လဲ” အေနာက္မွ ငွက္ဆုိးထုိးသံလုိ ထြက္လာေသာရဲၿမတ္အသံေၾကာင့္ ကၽြန္မ လွည့္ၾကည့္ကာ

“ကြာတယ္ေလ .. အမ်ားၾကီးပဲ ” လက္ႏွစ္ဖက္ကုိုဝုိင္းကာ ေၿပာေသာ ကၽြန္မ့ အမူအရာၾကည့္ၿပီး ရဲၿမတ္ ေရွ ့တြင္လာထုိင္ကာ

“ကဲ .. ၿပစမ္း .. ဘယ္ေလာက္ကြာလဲၾကည့္ရေအာင္” ဆုိၿပီး ကုိမင္းရွင္းၿပထားေသာ စာရြက္ကုိလွမ္းယူကာ ၾကည့္လုိက္သည္။ ေနာက္ၿပန္ခ်ကာ

“ဘာမွမကြာဘူး .. အတူတူပဲ”

“မတူဘူးေလ .. နင္ ရွင္းၿပတာ ငါနားမလည္ဘူး .. ကုိမင္းရွင္းၿပတာနားလည္တယ္ .. အဲ့ဒါကြာတာ” ေၿပာၿပီး ကုိမင္းကုိ ကၽြန္မလွည့္ၾကည့္ေတာ့ ကုိမင္းက ပခုံးေလးႏွစ္ဖက္ၿမွင့္ၿပကာ ကၽြန္မကုိ ရယ္ၿပသည္။ ေနာက္ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ေခါင္းကုိ အသာေလးတစ္ခ်က္စီေခါက္ကာ

“ကဲ .. ကုိကုိ .. ထမင္းသြားစားဦးမယ္ .. ရန္ပဲၿဖစ္မေန ၾကနဲ ့ဦး .. ခဏေနရင္ ဆရာမလာမွာမဟုတ္လား .. စာေရာ ရၿပီးလား ” ဆုိေတာ့မွ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ စာၿပန္ၾကည့္ရန္ သတိရေတာ့သည္။

ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ကုိမင္းက ကၽြန္မတုိ ့ကုိ အိမ္တြင္းက်ဴရွင္ဆုိၿပီး စာသင္ေပးခဲ့သည္။ ကၽြန္မ ဆယ္တန္းေရာက္ေတာ့လည္း ကုိမင္းကုိ ဂုိက္လုပ္ေပးဖုိ ့ေၿပာခဲ့ေပမဲ့ .. အလုပ္ကုိအေၾကာင္းၿပကာ ကုိမင္းၿငင္းခဲ့သည္။ သုိ ့ေသာ္ အားသည့္အခ်ိန္မ်ိဳးမွာေတာ့ ကၽြန္မ နားမလည္သည္မ်ားကုိ ရွင္းၿပေပးေလ့ရွိသည္။ တၿခားသူရွင္းၿပတာထက္ ကုိမင္း ရွင္းၿပလ ွ်င္ ကၽြန္မပုိနားလည္လြယ္သည္။ ခဏေလးနဲ ့သေဘာေပါက္သည္။ ဘာေၾကာင့္လဲေတာ့မသိေခ်။ ကၽြန္မတုိ ့ဆယ္တန္းေၿဖေတာ့လည္း ကၽြန္မတုိ ့နဲ ့အတူတူ အိပ္ေရးပ်က္ခံကာ ေဘးတြင္ စာဝုိင္းက်က္ေပးသူမွာ ကုိမင္း ပင္။ စာက်က္ရင္း စားရန္ .. မုန္ ့မ်ားကုိ တကူးတက သြားဝယ္တတ္ၿပီး spot ဆုိၿပီးၾကားသည္ႏွင့္ ဟုိဖုန္းဆက္ ဒီဖုန္းဆက္ေမးကာ လုိက္စုံစမ္းေပးတတ္သူလည္းၿဖစ္သည္။

စာေမးပြဲၿပီးသြားသည့္အခ်ိန္တြင္ေတာ့ အေၾကာင္းမရွိ အေၾကာင္းရွာကာ ကုိမင္း အလုပ္ရွိရာသုိ ့ ေၿမာင္းေပါက္ေအာင္ ကၽြန္မသြားေတာ့သည္။ ကြန္ၿပဴတာႏွင့္ ေက်ာင္းၿပီးထားေသာ ကုိမင္းက သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ကြန္ၿပဴတာဆုိင္ေလးတစ္ဆုိင္ ဖြင့္ထားသည္။ ကြန္ၿပဴတာကုိ စိတ္မဝင္စားေပမဲ့လည္း စိတ္ဝင္စားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး တစ္ေန ့တစ္ေန ့သြားေနသည္မွာ မ်က္စိမွိတ္လ ွ်င္ပင္ ဘယ္နားဘာရွိသည္ဆုိတာေတာင္ ေၿပာႏုိင္သည့္အထိၿဖစ္ခဲ့သည္။ ကုိမင္း ကေတာ့ ကၽြန္မခဏခဏလာသည္ကုိ ဘာမွမေၿပာ။ မသိတာရွိရင္ေမး ..ဆုိၿပီး ခြင့္ၿပဳထားေသာေၾကာင့္လည္း ကၽြန္မ တၿဖည္းၿဖည္းႏွင့္ အတင့္ရဲလာၿခင္းလည္းၿဖစ္သည္။ သုိ ့ေသာ္ ကုိရီးယားကားေတြထဲကလုိ မိန္းကေလးက စၿပီးဖြင့္ေၿပာရေလာက္သည့္အထိေတာ့ ကၽြန္မ မရဲေပ။ ကုိမင္း အနားမွာ အၿမဲရွိေနမယ္ဆုိရင္ ကုိမင္း တစ္ေန ့ေန ့ေတာ့ အနည္းနဲ ့အမ်ား ကၽြန္မ့ ခံစားခ်က္ေတြ သိလာလိမ့္မယ္ဆုိတဲ့ စိတ္ကူးနဲ့တင္ ကၽြန္မေန ့ရက္မ်ားကုန္ဆုံးခဲ့သည္။

“ငယ္ .. ” တုိးၿငင္းစြာေခၚလာေသာ အသံေၾကာင့္ ကၽြန္မေၾကာင္လုိ ့ေနမိသည္။ အၿမဲ ေအာ္ဟစ္ကာဆုိတတ္ေသာ ရဲၿမတ္ .. ဒီေန ့ေတာ့ မုန္ ့တီေသာက္လာသည္ႏွင့္တူသည္ .. ရုပ္ကတည္ေနသည္။

“ငါ .. ဘယ္လုိလုပ္ရမလဲ ”  တုန္ခါစြာ ထြက္လာေသာ စကားမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မလန္ ့သြားသည္။

“ရဲၿမတ္ .. နင္ဘာၿဖစ္လာတာလဲ”  ကၽြန္မေမးေတာ့ .. သူေခါင္းခါကာ

“မယမုံ .. နဲ ့ ကုိကုိ လက္ထပ္ေတာ့မယ္” ကၽြန္မ့ ခဏတာ စြံ ့အ သြားခဲ့သည္။ ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုလုံး ရပ္တန္ ့သြားသည့္ႏွယ္ ကၽြန္မ့နားထဲ မည့္သည့္အသံမွ ဆက္မၾကားရ။ တစ္ကုိယ္လုံး ထူပူကာေနေတာ့သည္။

“ဒါ .. မၿဖစ္ႏုိင္တာ .. ဘယ္လုိလုပ္ၿပီး .. ” ရဲၿမတ္ကုိ ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မ ေမးေတာ့ ..

“အေစာေလးတင္ .. အိမ္မွာ ႏွစ္ဖက္လူၾကီးေတြ လာေတြ ့သြားတယ္.. ” ကၽြန္မ ဆက္ၿပီး ၾကားႏုိင္စြမ္းမရွိေတာ့ .. ႏွစ္ေယာက္သား အသက္မဲ့ေက်ာက္ရုပ္မ်ားလုိ တစ္ေန ့ကုန္ အခန္းထဲမွာ ငုတ္တုပ္ထုိင္ေနမိသည္။

မယမုံသည္ ကၽြန္မႏွင့္ ရဲၿမတ္ ႏွစ္ေယာက္ကုိ ၉ တန္း ၁၀ တန္း သင္ေပးခဲ့ေသာ ဂုိက္ဆရာမၿဖစ္သည္။ ကုိမင္းႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားလည္းၿဖစ္ၾကသည္။ အသားၿဖဴၿဖဴ အရပ္ပုပုႏွင့္ ခ်စ္ဖုိ ့ေကာင္းသည့္ မယမုံကုိ ကၽြန္မ အစ္မတစ္ေယာက္လုိ ခင္မင္လွသည္။ ဆယ္တန္းၿပီးသြားေပမဲ့လည္း တကၠသုိလ္တက္ခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မတုိ ့မသိသည္မ်ားကုိ အခုခ်ိန္ထိ ရွင္းၿပေပးတတ္ေသာ မယမုံကုိ ကၽြန္မေရာ ရဲၿမတ္ပါ သံေယာဇဥ္ေတာ္ေတာ္ရွိၾကသည္။ အခုေတာ့ မယမုံနဲ ့ ကုိမင္း .. ကၽြန္မ မယုံခ်င္။ သုိ ့ေသာ္ မယမုံနဲ ့ ပတ္သက္ၿပီး ရဲၿမတ္ ေနာက္မည္မဟုတ္။ ရဲၿမတ္ .. မယမုံကုိၾကိဳက္ေနမွန္း ကၽြန္မသိသည္။ ထုိ ့ၿပင္ မၾကာခင္ေၿဖရေတာ့မည့္ ေနာက္ဆုံးႏွစ္ စာေမးပြဲၿပီးသည့္အခ်ိန္တြင္ ရဲၿမတ္ မယမုံကုိဖြင့္ေၿပာမည္ဆုိတာ .. ကၽြန္မ … အေတြးမ်ားေပါင္းစုံ .. ေခါင္းကုိခါလုိက္ၿပီး ရဲၿမတ္ကုိလွမ္းၾကည့္ေတာ့ သူလည္း ကၽြန္မကုိ စုိက္ၾကည့္သည့္အခ်ိန္ႏွင့္ၾကံဳသည္။ ထုိ ့ေနာက္ ဘာရယ္မဟုတ္ဘဲ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ အရွက္ေၿပ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ၾကည့္ကာ ၿပံဳးမိလုိက္သည္။

“နင္ .. ဘာလုပ္မလဲ” ဆုိဖာေပၚတြင္ ႏွစ္ေယာက္အတူတူထုိင္ကာ လာေနေသာ တီဗီြကုိ ၾကည့္ေနၾကေပမဲ့ ဘာေတြၿပေနလဲ ကၽြန္မ မသိ။ တၿခားလုိင္းေၿပာင္းဖုိ ့လည္း ႏွစ္ေယာက္လုံး စိတ္မကူး။ ဒီအတိုင္းလာေနတာကုိၾကည့္ၿပီး

“မသိဘူး” ကၽြန္မေၿဖလုိက္သည္။

“နင္ .. ကုိကုိ ့  ကုိၾကိဳက္ေနတာမဟုတ္လား” ရဲၿမတ္ေမးေတာ့ .. ကၽြန္မၿပံဳးကာ

“နင္လည္း  .. မယမုံကုိ ၾကိဳက္ေနတယ္မဟုတ္လား”  .. သူ ့ဘက္မွ သက္ၿပင္းခ်သံ ၾကားလုိက္ၿပီး

“သူတုိ ့ ႏွစ္ေယာက္ကုိ ဒီအတုိင္း .. ထားေတာ့မွာလား”

“ဒီအတုိင္းမထားလုိ ့ .. ၾကိဳးနဲ ့စြတ္ထားခ်င္လုိ ့လား” ကၽြန္မ ေမးေတာ့

“ေအး .. ေကာင္းသားပဲ .. ” ရဲၿမတ္ၿပန္ေၿဖေတာ့ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ အသာရယ္မိၾကသည္။ သုိ ့ေသာ္ ခဏေနေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လုံးစီမွ သက္ၿပင္းခ်သံမ်ား ကုိယ္စီထြက္လာေတာ့သည္။

“မိဘေတြ ့ရုံပဲ ရွိေသးတာ .. မဂၤလာမွ မေဆာင္ရေသးတာ .. ” ကၽြန္မေၿပာေတာ့ ရဲၿမတ္ ကၽြန္မ့ကုိၾကည့္ကာ

“ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလုိ .. မဂၤလာမေဆာင္ခင္ညမွာ သတုိးသားခုိးေၿပးမလုိ ့.. စဥ္းစားေနတာလား”

“အဲ့ဒါလည္း ေကာင္းသားပဲ ..”

“နင္ .. ခုိးေၿပးမယ္ဆုိရင္ေၿပာေလ .. ငါ့သူငယ္ခ်င္းေတြဆီက ကားယူေပးမယ္ .. ေနစရာလည္း စီစဥ္ေပးမယ္”

“ေတာ္ေတာ္အားကုိးရတာပဲ .. ”

“အခုမွ သိတာလား” သူေၿပာေတာ့ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းမ်ား ေကြးညြတ္ကာ မ်က္ခုံးႏွစ္ဖက္ သေဘာက်စြာ ပင့္ၿပလုိက္သည္။ ရုတ္တရက္ပြင့္လာေသာ တံခါးသံေၾကာင့္ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ မ်က္လုံးမ်ား တံခါးရွိရာသုိ ့ေရြ ့လ်ားသြားသည္။ ေနာက္ တံခါးေနာက္မွဝင္လာေသာ လူရိပ္ .. ကၽြန္မတုိ ့ရင္းႏွီးေနေသာ အရိပ္မ်ား …

“ဒီမွာ .. ႏွစ္ေယာက္လုံး .. ” ေၿပာကာ ဝင္လာေသာ ကုိမင္း .. ကုိမင္း၏ ေနာက္မွ မယမုံပါ ဝင္လာသည္။

“ဒီေရာက္ေနၾကတာကုိး .. မ့က က်ဴရွင္မ်ားသြားေနၾကတာလားလုိ ့” ခ်ိဳၿမိ္န္စြာၿပံဳးကာ ဆုိေပမဲ့လည္း ကၽြန္မ့ မ်က္စိထဲမွာေတာ့ ထုိအၿပံဳးက မုန္းဖုိ ့ေကာင္းလွသည္။ တီဗီြကုိ ၾကည့္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး အေရွ  ့သုိ ့ၿပန္လွည့္ေနလုိက္သည္။

“ႏွစ္ေယာက္ တိတ္လွခ်ည္လား .. ရန္ၿဖစ္ထားၿပန္ၿပီလား” ကုိမင္းေမးေတာ့ ကၽြန္မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ လွည့္ၾကည့္မိၾကသည္။ ရဲၿမတ္က ကၽြန္မ့ကုိ ၿပံဳးဖုိ ့ အရိပ္အေၿခၿပသည္။ သုိ ့ေသာ္ ကၽြန္မ မလုပ္ႏုိင္ .. ေနာက္ဆုံး ထုိင္ေနရာမွထကာ အခန္းထဲသုိ ့ဝင္သြားခဲ့သည္။ အခန္းထဲဝင္လာၿပီး မၾကာ “ေဒါက္ .. ေဒါက္” တံခါးေခါက္သံေၾကာင့္ တံခါးဖြင့္မိေတာ့ အေပါက္ဝတြင္ မယမုံ ..

“ဝင္လာလုိ ့ရမလား” ေမးေတာ့ ကၽြန္မ အေပါက္ဝမွ လမ္းဖယ္ကာေပးလုိက္သည္။ အခန္းထဲဝင္လာၿပီး ကၽြန္မ့ကုိၾကည့္ကာ

“ေနမေကာင္းဘူးလား”

“စာေမးပြဲနီးလုိ ့ …. ” စကားရပ္ၿပီး မယမုံကုိၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္မ့ဆံပင္မ်ားကုိသပ္ကာ ၿပံဳးကာၿပသည္။ ကၽြန္မေခါင္းေလးငုံကာ  ..

“မ .. နဲ ့ ကုိမင္း .. ” ေမးေတာ့ မယမုံ ကၽြန္မကုိၾကည့္ၿပီး

“မင္းၿမတ္ေရာ မ .. ႏွစ္ေယာက္လုံး မငယ္ၾကေတာ့ဘူးေလ .. ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြၿဖစ္တာေရာ .. မင္းၿမတ္လုိ လူတစ္ေယာက္ကုိ မ့ အေနနဲ ့ ၿငင္းစရာမရွိဘူး .. ” ေၿပာေတာ့ ကၽြန္မ့ရင္ထဲ ေနလုိ ့မေကာင္း။

“ဒါမဲ့ .. မ .. တုိ ့ႏွစ္ေယာက္တြဲေနတာလည္း မေတြ ့ဘူး ..”

“တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္ ႏွစ္ေတြအမ်ားၾကီး ခင္မင္လာၾကတာ .. ဒီအသက္အရြယ္ေတြပဲေရာက္လာၾကၿပီ .. ဒါေတြမလုိအပ္ေတာ့ဘူးေလ .. ” ပုုိင္ႏုိင္စြာေၿပာလာေသာ မယမုံစကားမ်ားက ကၽြန္မ့ကုိ ေတြေဝေစသည္။

“ဒါမဲ့ .. ကုိမင္းက မ့ကုိ ခ်စ္မခ်စ္ဆုိတာ မ့မွ မသိတာ .. ” ကၽြန္မ ေမးေတာ့ ..

“မင္းၿမတ္ .. မ့ကုိ ခ်စ္လားမခ်စ္လား မ မသိဘူး .. ဒါေပမဲ့ … ” စကားၿဖတ္ထားလုိက္ၿပီး ကၽြန္မ့ကုိ ေသခ်ာၾကည့္ကာ ..

“မတုိ ့ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ သံေယာဇဥ္ေတာ့ရွိၾကတယ္ .. ” မ်က္လုံးမ်ား ေတာက္ပကာ ရႊန္းလဲ့ေနေသာ ႏႈတ္ခမ္းတစ္စုံက ထြက္လာေသာ စကားတစ္ခြန္းက ကၽြန္မ့ရင္ကုိ ထိခုိက္နာက်င္ေအာင္ လုပ္ႏုိင္တာ ကၽြန္မ လက္ခုပ္လက္ဝါးတီး အားေပးရမည္လားမသိေအာင္ပင္ တဆစ္ဆစ္နာက်င္ေနမိသည္။ ခဏတာ အခန္းေလးထဲတြင္ ၿငိမ္သက္သြားၿပီး ကၽြန္မတုိ ့ မည္သည့္စကားမွ ဆက္မေၿပာၾက။ တေအာင့္ၾကာသည့္အခ်ိန္တြင္ တံခါးဖြင့္သံကုိၾကားလုိက္ၿပီး မယမုံထြက္သြားသည္။

ၾကယ္ကေလးမ်ား ဟုိတစ္ပြင့္ ဒီတစ္ပြင့္ႏွင့္ တလက္လက္ေနသည္။ အၿပည့္မဟုတ္ေပမဲ့ .. အၿပည့္နီးပါးသာေနေသာ လမင္းၾကီးကလည္း ေကာင္းကင္အလယ္တည့္တည့္တြင္ လွပစြာေနရာယူထားသည္။ ခပ္မွိန္မွိန္တိမ္ၿဖဴၿဖဴေလးမ်ားကေတာ့ ေလအေဝွ ့တြင္ .. ဟုုိဖက္ဒီဖက္ ေၿပးကာေဆာ့ေနၾကသည္။  ေငြမွင္ေရာင္ က်ဲက်ေနေသာ ဒီလုိညခင္းမ်ိဳးမွာ .. တစ္ေယာက္ေက်ာကုိတစ္ေယာက္မွီကာ ပါးစပ္ထဲေတြ ့သမ ွ် သီခ်င္းမ်ားကုိ ဆုုိေနသူ ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ ..

“စာေမးပြဲၿပီးရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့ .. ခရီးသြားမယ္ .. လုိက္မလား” ရဲၿမတ္ေမးေတာ့ ကၽြန္မေခါင္းခါကာ ..

“ဟင့္အင္း .. ” သူရယ္ကာ ..

“နင္ .. ကုိကုိ ့ ကုိဘယ္တုန္းကတည္းက ၾကိဳက္တာလဲ .. ”

“ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက .. ရွစ္တန္းေလာက္ကတည္းက .. ” ကၽြန္မေၿဖေတာ့ ..

“၆ ႏွစ္ေတာင္ရွိၿပီ .. ဘာလုိ ့ဖြင့္မေၿပာတာလဲ .. ”

“သူေၿပာမလားလုိ ့ .. ”

“ပိန္းတယ္ .. ” ကၽြန္မသူ ့ကုိ တံေတာင္ၿဖင့္ထုိးကာ

“နင္ေရာ .. ဘာထူးလုိ ့လဲ .. ” သူရယ္ကာ ..

“အမွန္ေတာ့ .. ငါတုိ ့ႏွစ္ေယာက္လုံး ပိန္းတာ .. အကယ္လုိ ့ .. နင္ကုိကုိ ့ကုိ ဖြင့္ေၿပာရင္ သူလက္ခံမယ္လုိ ့ထင္လား .. ”

“ဘယ္ .. သူ … သိ .. မွာ … လဲ” ကၽြန္မ တစ္လုံးခ်င္းစီ .. ေႏွးေကြးစြာေၿပာေတာ့ .. သူေခါင္းၿငိမ့္ကာ

“ဒီလကုန္ .. သူတုိ ့ မဂၤလာပြဲလုပ္မယ္ .. ”

“အင္း .. ၾကားၿပီးၿပီ ” ကၽြန္မၿပန္ေၿဖလုိက္သည္။

“ၿမန္လုိက္တာ .. ”

“ေဘးခ်င္းကပ္ယက္ ေနတာ .. နင္တုိ ့အိမ္က ေလခ်င္တက္ရင္ေတာင္ ငါတုိ ့ဘက္ကၾကားရတယ္ .. ” ကၽြန္မ ရြဲ ့ကာေၿပာေတာ့ သူရယ္ကာ ..

“အဲ့ဒါေၾကာင့္ .. ညည .. တဘြတ္ဘြတ္နဲ ့ အသံေတြၾကားေနရတာ .. လတ္စသတ္ေတာ့ နင့္တုိ ့ဘက္ကကုိးး ”

“ေသခ်င္လုိ ့လား” ကၽြန္မေၿပာၿပီးေနာက္ ႏွစ္ေယာက္ ရယ္မိၾကသည္။ ထုိ ့ေနာက္ ..

“အခုတစ္ေလာ .. ငါတုိ ့ရန္ သိပ္မၿဖစ္ၾကဘူးေနာ္ .. ”

“အင္း .. အားမွ မရွိတာ ” သူေခါင္းၿငိမ့္ကာ ..

“ခရီးက ၿပန္လာၿပီးရင္ … ငါ .. အကုန္လုံး အသစ္ကၿပန္စမယ္ ..  မယမုံနဲ့ပတ္သတ္တာေတြ အကုန္ထားခဲ့မယ္ .. ” ကၽြန္မ သူ ့ကုိၿပံဳးၿပလုိက္သည္။ သူက လည္း ကၽြန္မကုိ ၿပန္လည္ကာ ၿပံဳးၿပသည္။ ထုိညက လေရာင္ေၾကာင့္ သူ ့အၿပံဳးက ပုိၿပီး အသက္ဝင္သလုိ ကၽြန္မခံစားရသည္။ ဒါမွမဟုတ္ .. ခံစားခ်က္ခ်င္းတူ လူႏွစ္ေယာက္ မုိ ့လုိ ့လား ကၽြန္မ မသိေခ်။

“ကုိေက်ာ္မင္းၿမတ္ + မယမုံဝင္း ” ထိမ္းၿမား လက္ထပ္မဂၤလာပြဲ .. အေနာက္တြင္ အၾကီးၾကီးေရးဖြဲ ့ထားေသာ စကားလုံးမ်ားကုိ ဖတ္ၿပီး ကၽြန္မၿပံဳးလုိက္သည္။  ပုဆုိး .. တုိက္ပုံ က်က်နနဝတ္ဆင္ကာ ေခါင္းေပါင္းေပါင္းကာထားေသာ ကုိမင္းက ကၽြန္မေရွ ့တြင္ ..  ကၽြန္မ တိတ္တိတ္ေလးခ်စ္ခဲ့ေသာ ကုိမင္း .. ဒီေန ့မဂၤလာေဆာင္ၿပီ ဆုိသည့္အသိက .. ကၽြန္မ့အတြက္ အိပ္မက္တစ္ခုလုိပင္။ ကၽြန္မ ကုိမင္းရွိရာသုိ ့ တစ္လွမ္းၿခင္းစီသြားကာ ..

“ကုိမင္း .. ”

“ငယ္ေလး . .ေရာက္လာၿပီလား .. ယမုံကအလွၿပင္အခန္းထဲမွာနဲ ့တူတယ္ .. ” ၿပံဳးကာေၿပာေနေသာ ကုိမင္းကုိၾကည့္ၿပီး

“ဟုတ္ .. ငယ္ သိတယ္ .. ငယ္ ကုိမင္း နဲ ့ စကားခဏေၿပာခ်င္လုိ ့” ဆုိလာေသာ ကၽြန္မ့ကုိ ကုိမင္းေခါင္းၿငိမ့္ကာ

“အင္း .. ခဏ” ဆုိၿပီး သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ စကားေၿပာၿပီး ကၽြန္မ့ဆီေရာက္လာသည္။

“ဘာေၿပာမလုိ ့လဲ .. ” ကၽြန္မ့ ကုိမင္းကုိၾကည့္ၿပီး

“ကုိမင္းကုိ .. ငယ္ ခ်စ္တယ္ .. ” ရုတ္တရက္ဖြင့္ေၿပာလုိက္ေသာ စကားမ်ားေၾကာင့္ ကုိမင္း အံ့ၾသမွင္သက္ေနေတာ့သည္။ ကံေကာင္းသည္က ကုိမင္းႏွင့္ ငယ့္ေဘးတြင္ မည္သူမွ မရွိၿခင္းၿဖစ္သည္။ ကုိမင္း ေဘးဘီကုိေဝွ ့ ၾကည့္ၿပီး ..

“ငယ္ .. ဘာေတြေၿပာေနတာလဲ .. ” ကၽြန္မ့ကုိ ထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့ေမးေတာ့ ကၽြန္မၿပံဳးကာ

“ငယ္ .. ကုိမင္းကုိ ခ်စ္တယ္လုိ ့ေၿပာတာ .. အခုမွမဟုတ္ဘူး .. ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ခ်စ္ခဲ့တာ အစ္ကုိတစ္ေယာက္လုိမဟုတ္ဘူး မိန္းမတစ္ေယာက္က ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ကုိ ခ်စ္သလုိမ်ိဳး . ခ်စ္ခဲ့တာ .. ငယ္ရွစ္တန္းတုန္းက ကုိမင္းကုိ ခ်စ္တယ္ေၿပာဘူးတယ္ .. မွတ္မိေသးလား” ကုိမင္း အတိတ္ကုိၿပန္လည္ခရီးႏွင္ေနသည္ .. သုိ ့ေသာ္ မွတ္မိပုံမရ .. 

“အဲ့ဒီတုန္းက .. ငယ္ .. ငယ္ေသးလုိ ့ စိတ္ကစားတာလုိ ့ ကုိမင္းေၿပာခဲ့တယ္.. မွတ္မိေသးလား  .. ငယ္ ..  စိတ္မကစားခဲ့ဘူး .. ငယ္ ကုိမင္းကုိ တကယ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ”

“ငယ္ .. ဒါမ်ိဳး အခုခ်ိန္မွာမေၿပာသင့္ဘူး .. ” ဆုိလာေသာ ကုိမင္းကုိၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မၿပံဳးကာ

“ငယ္ .. ေနာင္တမရခ်င္ဘူး .. ” ေၿပာေတာ့ သူကၽြန္မကုိ နားမလည္စြာၾကည့္ၿပီး

“ငယ္ .. ကုိမင္း ကုိ ခ်စ္တယ္လုိ ့ဒီေန ့ မေၿပာခဲ့ရင္ ငယ္ .. ေနာင္တရလိမ့္မယ္ .. ဒါမဲ့ .. ငယ္ .. ကုိမင္းတုိ ့မဂၤလာေဆာင္ကုိ ဖ်က္စီးလုိစိတ္မရွိဘူး … ငယ္ .. ကုိမင္းကုိခ်စ္ခဲ့တာ ကုိမင္း သိေအာင္လုိ ့ပါ .. ” ေၿပာၿပီး ကၽြန္မေၿခဖ်ားမ်ားေထာက္ကာ ကုိမင္း နားနားသုိ ့တုိးကာ .. …  …. ….. …. ….. …. …. ။

xxxxxxxxxx                  xxxxxxxxxxxx                xxxxxxxxxxx

မဂၤလာေဆာင္ၿပီးဆုံးေၾကာင္း ေၾကာ္ၿငာၿပီးသည့္အခ်ိန္တြင္ လက္ခုပ္တီးသံမ်ား အခမ္းအနားပြဲေလးတြင္ ၿပည့္ႏွက္လုုိ ့ေနသည္။ အေပါက္ဝတြင္ ရပ္ကာ ကၽြန္မ ေတြေဝေနမိသည္။ ဒီေဘာင္ေလးကုိေက်ာ္ၿပီးသြားရင္ ကၽြန္မၿပန္ဝင္လုိ ့မရေတာ့ေခ်။ ေတြေဝေနဆဲ .. ရုတ္တရက္ အထိအေတြ ့ေၾကာင့္ ၾကည့္မိေတာ့ ကမ္းလွမ္းလာေသာ လက္တစ္စုံ .....   ကၽြန္မၿပံဳးကာ  .........… ။

April
18.09.2011 (7:20 PM)
                 

No comments:

Post a Comment

လာေရာက္ဖတ္ရႈအားေပးမႈအတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါသည္။ ေဝဖန္အၾကံၿပဳခ်က္မ်ားကုိလည္း ပြင့္လင္းစြာေၿပာၾကားသြားႏုိင္ပါသည္ရွင္