ဆုပ္ကုိင္မိေသာ အလင္းတန္းငယ္

“ေမေမ ေရ .. သမီး .. ဒီတစ္ပတ္ အဆင့္ ၁ ရတယ္” ေၿပာရင္း ေမေမ့ရင္ခြင္ထဲသုိ ့ေၿပးဝင္လုိက္သည္။ ေမေမက ကၽြန္မ ပါးကုိ အသာနမ္းရႈံ ့ရင္း

“ေတာ္လုိက္တာ .. ေမ့သမီးေလး .. ေနာက္လေတြလည္း ဒီအတုိင္းပဲၿဖစ္ရမယ္ေနာ္” ေမေမေၿပာေတာ့ ကၽြန္မ ေခါင္းကုိ ဆက္ကာၿငိမ့္လုိက္သည္။

ေမေမသည္ ကၽြန္မအတြက္ ကမၻာေပၚတြင္ အေရးပါဆုံးေသာလူသားတစ္ေယာက္ၿဖစ္သည္။ ကၽြန္မခ်စ္သည္ဆုိသည့္ အရာမ်ားထက္ ေမေမ့ကုိ ကၽြန္မပုိလုိ ့ခ်စ္သည္။ ကၽြန္မ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ႏုိင္ငံရပ္ၿခားတြင္ အလုပ္သြားလုပ္ေသာ ေဖေဖ့ေနရာတြင္ ေမေမသည္ အေဖလုိတစ္မ်ိဳး အေမလုိတစ္မ်ိဳး ကၽြန္မတုိ ့ကုိ ထိန္းေက်ာင္းခဲ့သူ။ ငယ္စဥ္ကတည္းက ဝလုံးေလး ဝုိင္းဝုိင္းေရးတတ္ရန္ ကၽြန္မလက္ကေလးကုိကုိင္ကာ သင္ၾကားေပးခဲ့သည္။ ၾကီးလာသည့္အခါတြင္လည္း ကၽြန္မေဘးတြင္ ကၽြန္မ မက်က္ခ်င္သည့္ စာမ်ားကုိ ဝုိင္းက်က္ေပးၿပီး မတြက္တက္သည့္ သခ်ာၤပုဒ္စာမ်ားကုိ ေသေသခ်ာခ်ာရွင္းၿပတတ္သူ။ ေမေမသည္ ကၽြန္မတုိ ့ကုိ ဆက္ဆံရာတြင္လည္း “ငါက အေမ .. ငါေၿပာတာ နားေထာင္ရမယ္” ဆုိသည့္ စိတ္မ်ိဳး မရွိ။ ေမေမသည္ သူမ ၿဖစ္ေစခ်င္ေသာ ဆႏၵကုိ ကၽြန္မတုိ ့ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ကုိ နားလည္စြာေၿပာတတ္ၿပီး ကၽြန္မတုိ ့ ဆႏၵကုိ ဦးစားေပးတတ္သူလည္းၿဖစ္သည္။


ကေလးမ်ားကုိ ဆုံးမရာတြင္လည္း ရုိက္ႏွက္ခ်င္းထက္ နားဝင္ေအာင္ေၿပာဆုိမႈကုိသာလ ွ်င္ ၿပဳခဲ့သူၿဖစ္သည္။ သူမ်ားေတြႏွင့္ ယွဥ္လ ွ်င္လည္း ေနာက္က်သည္မရွိေအာင္ ေအာက္က်ိဳ ့သည္မရွိေအာင္ .. အရာရာကုိ ၿဖည့္ဆည္းေပးတတ္သူလည္းၿဖစ္သည္။ ထုိကဲ့သုိ ့ေသာ ကၽြန္မ့ ေမေမသည္ ကၽြန္မ့အတြက္ေတာ့ ဘာအရာမဆုိ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္ေသာ တန္ခုိးရွင္ၾကီးပမာပင္။ ေမေမႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္မ့တြင္ အမွတ္တရေပါင္းမ်ားစြာရွိသည္။ ထုုိႏွစ္က ကၽြန္မ ေလးတန္းတက္ရမည့္ႏွစ္ၿဖစ္သည္။ တက္ရမည့္ ေက်ာင္းအသစ္ေလးကုိၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မ မ်က္ရည္မ်ားဝဲမိသည္။ ကၽြန္မ ဒီေက်ာင္းတြင္မတက္ခ်င္။ ကၽြန္မႏွင့္ သိေသာသူမ်ားလည္းမရွိ။ ကၽြန္မ ခင္ေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ အရင္ေက်ာင္းေဟာင္းတြင္ပဲ တက္ခ်င္သည္ဟု ဂ်ီက်ကာ ပထမဆုံး ေက်ာင္းစတက္သည့္ေန ့တြင္ အတန္းထဲမွ ထြက္ေၿပးကာ အိမ္သုိ ့ ၿပန္ေၿပးခဲ့သည္။ အိမ္ႏွင့္ေက်ာင္းမွာလည္း လမ္း ႏွစ္လမ္းေလာက္သာၿခားသည္မုိ ့ ခဏေလးႏွင့္ ကၽြန္မ ငုိယုိကာ အိမ္ၿပန္ေရာက္လာေတာ့သည္။ ကၽြန္မကုိေက်ာင္းပုုိ ့ၿပီး အိမ္ထဲေတာင္မေရာက္ေသးေသာ ေမေမ ကၽြန္မ့ကုိ ေတြ ့ေတာ့ လန္ ့ဖ်န္ ့ကာ ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး ေက်ာင္းသုိ ့ၿပန္လုိက္ပုိ ့ေပးသည္။ သုိ ့ေသာ္ အတန္းထဲေရာက္သည္ႏွင့္ ဆီလုိ ေရလုုိ အေပါက္ရွာၿပီး ၿပန္ၿပန္ေၿပးထြက္ေသာ္ေၾကာင့္ အတန္းပုိင္ဆရာမ မွာလည္း ထိ္န္းမႏုိင္ၿဖစ္ခဲ့သည္။ ေနာက္ေတာ့ ဆရာမက ကၽြန္မ့ကုိ ၿပတင္းေပါက္ေဘးတြင္ထုိင္ေစၿပီး ေမေမက ကၽြန္မေက်ာင္းတက္ခ်ိန္မွစၿပီး ဆင္းသည္အထိ ေအာက္ကေန ထီးတစ္ေခ်ာင္းၿဖင့္ အၿမဲေစာင့္ကာေနေပးသည္။ ကၽြန္မငုံ ့ၾကည့္တုိင္း ကၽြန္မကုိ ၿပံဳးၿပံဳးၿပတတ္ေသာ ေမေမ့ အၿပံဳးေၾကာင့္ ကၽြန္မ ေက်ာင္းခန္းထဲမွ ထြက္မေၿပးေတာ့။ ထမင္းစားခ်ိန္တြင္ ေက်ာင္းအေပါက္ဝမွ ထမင္းခြံ ့ေကၽြးတတ္ေသာ ေမေမ့ေၾကာင့္ ကၽြန္မေက်ာင္းတက္ရေသာ ေန ့ရက္မ်ားကုိေပ်ာ္လာေတာ့သည္။

ဒီလုိႏွင့္ ကၽြန္မေလးတန္းၿပီးသည့္အခ်ိန္တြင္ေတာ့ ေမေမသည္ အေကာင္းဆုံးဟုသည့္ ေက်ာင္းတြင္ ကၽြန္မကုိထားခဲ့သည္။ ဒီတစ္ခါသြားတက္ေသာေက်ာင္းမွာ အိမ္ႏွင့္ေဝးသည္။ ေက်ာင္းကားႏွင့္သြားရေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မအိမ္ၿပန္ေၿပးလုိ ့မရေတာ့ေခ်။ သုိ ့ေသာ္ ကၽြန္မေက်ာင္းအသစ္တြင္ေပ်ာ္ရႊင္မိသည္။ ကၽြန္မ ေက်ာင္းတက္ရတာ ေပ်ာ္သည္ကုိ ေမေမသိေတာ့ ေမေမ့မ်က္ႏွာလည္း ရႊင္လန္းေနသည္။ မနက္ ၁၀နာရီခြဲ ဆုိေက်ာင္းကားလာၿပီး ညေန ၅နာရီဆုိ ပုံမွန္အိမ္ၿပန္ေရာက္တတ္ေသာ ကၽြန္မကုိ တစ္ရက္ေလးမွ မၿပတ္ အိမ္ေရွ ့တြင္ ေန ့တုိင္း ေမေမ ေစာင့္ကာၾကိဳခဲ့သည္။ ကၽြန္မ အတန္းအနည္းငယ္ၾကီးလာသည့္အခါတြင္လည္း အေကာင္းဆုံးဆရာေတြသင္သည့္ ဝုိင္းကုိထားေပးခဲ့သည္။ ကၽြန္မႏွင့္ ေပါင္းေသာ အေပါင္းအသင္းမ်ားႏွင့္လည္း ေမေမသည္ အံဝင္ခြင္က်ၿဖစ္ေအာင္ သူကုိယ္တုိင္ ကုုိယ္တုိင္ကုိယ္က် ေပါင္းသင္းခဲ့သည္။ ကၽြန္မတုိ ့ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္အတြက္ဆုိလ ွ်င္ ေမေမသည္ မည္သည့္အရာမဆုိ ေက်ာ္လႊားဖုိ ့ ဝန္မေလးေသာသူၿဖစ္သည္။

ကၽြန္မ ေနမေကာင္းၿဖစ္သည့္အခ်ိန္မ်ားတြင္လည္း ေဘးတြင္ ေန ့မအိပ္ညမအိပ္ ေစာင့္ေရွာက္တတ္သူၿဖစ္သည္။ ေဆးခါးခါးေသာက္ရမွာ မုန္းတဲ့ကၽြန္မကုိ ေမေမသည္ .. အၿမဲလုိလုိ .. မန္းမႈတ္ကာ .. ေဆးတုိက္ေလ့ရွိသူလည္းၿဖစ္သည္။ “ဘုရားေဆး .. တရားေဆး .. သံဃာေဆး .. ငါ့သမီးေလးေရာဂါေတြေပ်ာက္ .. ေဆးခါးခါးခ်ိဳေစ” ဆုိၿပီး ေဆးလုံးမ်ားကုိ ကၽြန္မ့လက္ထဲ သုိ ့ထည့္ကာ တုိက္တဲ့သူၿဖစ္သည္။ ေဆးေသာက္ၿပီးရင္လည္း စားရန္ ဘီစကြက္ကေလးမ်ားကုိေဆာင္ထားကာ ေကၽြးတတ္သူၿဖစ္သည္။

အတိတ္က အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ စဥ္းစားရင္း ကၽြန္မ မ်က္ရည္မ်ားစုိ ့လာသည္။ ေၿခာက္ကပ္ေနေသာ ႏႈတ္ခမ္းကုိ လ ွ်ာႏွင့္ သပ္လုိက္ၿပီး တေထြးၿမဳိခ်လုိက္သည့္အခ်ိန္တြင္ေတာ့ ကၽြန္မ လည္ေခ်ာင္းတစ္ခုလုံး နာက်င္လုိ ့လာေတာ့သည္။ လည္ေခ်ာင္းနာလြန္းလုိ ့ ေရမေသာက္ခ်င္ေပမဲ့လည္း ေၿခာက္ေနေသာ အာေခါင္ႏွင့္ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားေၾကာင့္ ေဘးတြင္ရွိေသာ ေရဘူးေလးကုိ ဖြင့္ကာ ကၽြန္မ တစ္ငုံေသာက္လုိက္သည္။ ေနာက္ ေစာင္ေလးၿခံဳကာ ၿပန္မွိန္းေနလုိက္သည္။ ကၽြန္မ ေနမေကာင္းပါ။ သုိ ့ေသာ္ ကၽြန္မေဘးတြင္ အရင္လုိ ကၽြန္မကုိ အဖ်ားစမ္းေပးမဲ့ေမေမ .. ေဆးတုိက္ေပးမည့္ ေမေမ မရွိ။ အိပ္ယာေဘးမွ ဖုန္းေလးကုိ ကုိင္ၿပီး ၾကည့္မိေတာ့ ဆယ့္တစ္နာရီ ႏွစ္ဆယ္ ။ ေနာက္ဆယ္မိနစ္ဆုိရင္ ေမေမ့ အလုပ္ နားခ်ိန္ေရာက္ၿပီၿဖစ္သည္။ ဖုန္းေလးကုိေဘးနားခ်ကာ ကၽြန္မ ၿပန္ေကြးေနလုိက္သည္။ တစ္ကုိယ္လုံး ကုိင္ေပါက္ထားသည့္ႏွယ္ နာက်င္ကာေနေသာ ခႏၶာကုိယ္ၾကြက္သားမ်ားေၾကာင့္ ၾကာၾကာလည္း ကၽြန္မ မေကြးႏုိင္။ ဟုိဘက္လွည့္ ဒီဘက္လွည့္ႏွင့္ ေနၿပီး တၿဖည္းၿဖည္းေအးစက္လာေသာ ေမေမႏွင့္ ကၽြန္မတုိ ့ေမာင္ႏွမ ဆက္ဆံေရးကုိစဥ္းစားမိသည့္အခါ ကၽြန္မဝမ္းနည္းလုိ ့လာေတာ့သည္။ အလုိလုိက်လာေသာ မ်က္ရည္မ်ားကုိ လက္ဖမုိးၿဖင့္သုတ္ရင္း ..

“ကၽြန္မ အလုပ္ထြက္လုပ္မယ္ .. ရွင့္လုပ္စာတစ္ခုထဲနဲ ့ .. တစ္မိသားစုလုံး စားေနရတာ .. မငတ္ရုံတမယ္ပဲ ”
“မင္းဘာေၿပာတာလဲ .. ငါက အိမ္ေထာင္ဦးစီး .. ငါ့မိသားစုကုိ ငါရွာေကၽြးႏုိင္တယ္ .. မိန္းမက မိန္းမေနရာမွာပဲေန .. ”

“ရွင္ရတဲ့လစာ … အိမ္လခေပးၿပီး ကေလးေတြေက်ာင္းစရိတ္နဲ့တင္ပင္ .. ကုန္ေနတာ .. ဘယ္မွာလဲ အပုိေငြ .. အိမ္က အိမ္နဲ ့ေတာင္မတူဘူး .. ကၽြန္မ့တသက္ ၿပည့္ၿပည့္စုံစုံ ေနလာတာ .. အခု ႏုိင္ငံၿခားေရာက္မွပဲ .. လူကလူနဲ ့မတူ .. ေနေနရတာ .. ရွင့္ဘက္က ကၽြန္မ့လုိအင္ မၿဖည့္ဆည္းေပးႏုိင္ရင္ .. ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မလုပ္ခ်င္တာလုပ္မွာပဲ .. ” တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ ေအာ္ဟစ္ကာဆုိလာေသာ ေမေမႏွင့္ ေဖေဖ့ကုိ ကၽြန္မတစ္ခါမွ မေတြ ့ဖူးေသာ သူစိမ္းမ်ားႏွယ္ အခန္းတံခါးအေပါက္ဝမွ ေန၍ ရပ္ကာၾကည့္ေနမိသည္။ ေနာက္ ကၽြန္မ ေၿခလွမ္းမ်ား အေနာက္သုိ ့ တၿဖည္းၿဖည္းၿပန္လွည့္သြားသည္။ အရင္တုန္းက လူတုိင္း အားက်ခဲ့ရသည့္ ကၽြန္မတုိ ့မိသားစုေလးသည္ ယခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ေၿပာင္းလဲသြားခဲ့သည္။ မၾကာခဏရန္ၿဖစ္တတ္ေသာ ေမေမႏွင့္ေဖေဖေၾကာင့္ ကုိၾကီးမွာလည္း ေနာက္ဆုံး ေက်ာင္းၿပီးသည့္အခ်ိန္တြင္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ အတူေနမည္ဆုိၿပီး ခြဲကာေနခဲ့သည္။ မနက္ ၆ ခြဲဆုိ ဆုိရုံးသြား ည ၇နာရီေက်ာ္မွ ၿပန္ေရာက္လာၿပီး ထမင္းစား ေရမိုးခ်ိဳး အိပ္ယာတန္းဝင္တတ္ေသာ ေမေမ။ စေန တနဂၤေႏြပိတ္ရက္မ်ားမွာေတာင္ မနားဘဲ OT ဆင္းရင္ ပုိက္ဆံပုိရတယ္ဆုိၿပီး အလုပ္မွာပဲ အခ်ိန္ေပါင္းမ်ားစြာေနလာတတ္ေသာ ေမေမ။ အရင္လုိ ကၽြန္မ အိမ္ၿပန္ေနာက္က်ရင္ ဖုန္းတဂ်ီဂ်ီိဆက္ေဖာ္မရ။ ကၽြန္မ အိမ္ၿပန္ေရာက္လ ွ်င္ “သမီး ဗုိက္ဆာၿပီလား” ေမးမည့္သူမရွိ။ ကၽြန္မေက်ာင္းတြင္ စာလုိက္ႏုိင္လား မလုိက္ႏုိင္လား အရင္လုိ မစစ္ေဆးေတာ့။ ဒီလုိ မိသားစုမ်ိဳး ကၽြန္မ မလုိခ်င္။ ေႏြးေထြးမႈမရွိ .. ေအးစက္စက္ႏွင့္ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ အၿပစ္တင္စကားအမ်ိဳးမ်ိဳးဆုိလာၿပီး အၿမင္မၾကည္လင္သည့္ ေမေမႏွင့္ ေဖေဖသည္ ကၽြန္မ၏ အရင္က အစဥ္တၿမဲ ဂရုစို္က္ကာ ၾကင္ၾကင္နာနာဆက္ဆံတတ္သူမ်ားဆုိလ ွ်င္ မည္သူယုံမည္နည္း။ လက္ထဲက ဖုန္းေလးကုိၾကည့္လုိက္ေတာ့ ၁၁ နာရီေလးဆယ့္ငါး ရွိေနၿပီၿဖစ္သည္။ ကၽြန္မ ေမေမ့ဆီကုိဖုန္းလွမ္းေခၚလုိက္သည္။

“ဟယ္လုိ .. ေမေမ”

“ေအး .. ေၿပာ .. ”

“သမီး ေနမေကာင္းဘူး .. ”

“တီဗီြ ေအာက္ကအံဆြဲထဲမွာ Panadol ရွိတယ္ .. ယူေသာက္ထားလုိက္ .. ဒါပဲမဟုတ္လား .. ေမေမ ဒီမွာ အလုပ္မ်ားေနတယ္ .. ေနာက္မွ ၿပန္ဆက္လုိက္မယ္” က်သြားေသာ ဖုန္းသံေလးကုိနားေထာင္ရင္း ကၽြန္မ မ်က္ရည္မ်ား အဆက္မၿပတ္က်ဆင္းလာသည္။ က်လာေသာ မ်က္ရည္မ်ားကုိသုတ္ရင္း ေဖေဖ့ဆီကုိ ဖုန္းလွမ္းေခၚလုိက္သည္။

ေဖေဖ .. ကၽြန္မ ေဖေဖ က ကၽြန္မတုိ ့ေဘးနားမွာ ကၽြန္မတုိ ့နဲ ့ အတူတူမေနႏုိင္ေပမဲ့ သုံးရက္တစ္ခါ အိမ္ကုိဖုန္းဆက္တတ္သူၿဖစ္သည္။ လူၾကံဳမ်ားရွိလ ွ်င္လည္း ကၽြန္မတုိ ့မိသားစုအတြက္ လက္ေဆာင္မ်ား ထည့္ေပးတတ္သည္။ ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္မ်ားမွာလည္း ေဖေဖေနထုိင္ရာ ႏုိင္ငံၿခားသုိ ့ ေခၚေဆာင္တတ္ၿပီး ကၽြန္မတုိ ့စားခ်င္တာ သြားခ်င္သည့္ေနရာမ်ားကုိ စိတ္ေက်နပ္သည္အထိ လုိက္လံပုိ ့ေဆာင္ေပးတတ္သည္။ တစ္ႏွစ္ေနလုိ ့ ႏွစ္လေလာက္သာ အတူတူေနရေပမဲ့လည္း ေဖေဖႏွင့္ ကၽြန္မတုိ ့ စိမ္းသြားခ်င္မ်ိဳးမရွိေခ်။ အၿမဲတမ္း တၿပံဳးၿပံဳးေနတတ္ေသာ ေဖေဖသည္ ကၽြန္မေတြ ့ဖူးသမ ွ် ေယာက်ာ္းေလးမ်ားထဲတြင္ အေခ်ာဆုံးႏွင့္  အခံညားဆုံးၿဖစ္သည္။ ေနပူမေရွာင္ မုိးရြာမေရွာင္လုပ္ရေသာ ေဖေဖ့လုပ္ငန္းမ်ားေၾကာင့္ ညိဳေသာ ေဖေဖ့အသားေရာင္မွာ အမဲဘက္သုိ ့ပင္ သန္းခ်င္သေယာင္ေယာင္ရွိသည္။ သုိ ့ေသာ္ ကၽြန္မ့ မ်က္စိထဲတြင္ ထုိအသားေရာင္ကပင္ လွေနသလုိပင္ၿဖစ္သည္။ ေမေမ့ထက္ တစ္ခါတစ္ခါ ကၽြန္မတုိ ့ကုိ အလုိုလုိက္တတ္ေသာ ေဖေဖ့ကုိ ကၽြန္မတုိ ့ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္လုံး အခ်စ္ပုိၾကသည္။ အနီးအနားတြင္မရွိေပမဲ့ ေဖေဖရဲ့ ေမတၱာႏွင့္ ေစတနာမ်ားကုိေတာ့ ေႏြးေထြးစြာ ကၽြန္မတုိ ့ခံစားလုိ ့ရခဲ့ၾကသည္။

အေဝးမွာရွိတဲ့အခ်ိန္တုန္းက တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ေႏြးေထြးစြာရွိခဲ့တဲ့ ကၽြန္မတုိ ့မိသားစုေလးက အေနနီးခ်ိန္မွာေတာ့ တစ္ေယာက္အားနည္းခ်က္တစ္ေယာက္ၿမင္လာလုိ ့ေႏြးေထြးမႈေတြ ရပ္တန္ ့ခဲ့တာလား ကၽြန္မေမးခဲ့ေပမဲ့ အေၿဖမရွိခဲ့ေပ။ တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္ အၿပိဳင္အဆုိင္ၿဖစ္လာၿပီးေနာက္ သူ ့မာန ကုိယ့္မာန အထိမခံႏုိင္ၿဖစ္လာၾကသည့္ၾကားတြင္ ၿပတ္ေတာက္သြားေသာ ၾကိဳးေလးထဲတြင္ ထိပ္ဆုံးက ကုိၾကီးကပါဝင္ခဲ့သည္။ မၾကာခဏ ၿပႆနာတက္ ဘာမွမဟုတ္သည့္ ေသးေသးေလးကုိ ပုံၾကီးခ်ဲ ့ကာ လာေသာ မိဘႏွစ္ပါးၾကားတြင္ ေနာက္ဆုံး “စိတ္ညစ္တယ္ .. သူတုိ ့နဲ ့ဆက္ေနရင္ .. ငါရူးလိမ့္မယ္” ဆုုိၿပီး အိမ္ေပၚမွဆင္းသြားေသာ ကုိၾကီးရဲ့ ေနာက္ေက်ာကုိ ၾကည့္ၿပီး မ်က္ရည္က်သူက ကၽြန္မတစ္ေယာက္သာၿဖစ္သည္။ “အခ်ိန္တန္ အိမ္ၿပန္လာလိမ့္မယ္” ဆုိၿပီး ေအးတိေအးစက္ေနလာေသာ ေမေမႏွင့္ေဖေဖေၾကာင့္ ပုံမွန္ တစ္ပတ္တစ္ခါ အိမ္ၿပန္လာတတ္ေသာ ကုိၾကီးမွာ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ တစ္လတစ္ခါေတာင္ အိမ္ဘက္သုိ ့ေၿခဦးမလွည့္။ “တစ္ခုခုၿဖစ္ရင္ ညီမေလး ကုိၾကီးဆီ ဖုန္းဆက္လုိက္” ဆုိၿပီး ေပးခဲ့ေသာ ဖုန္းနံပါတ္ေလးကုိ အိမ္တြင္ ရန္ၿဖစ္တုိင္း ႏုိပ္မိေနရာ တစ္ေနရာႏုိးေတာင္မွ ကၽြန္မႏႈတ္ကထြက္လာသည္မွာ ကုုိၾကီးဖုန္းနံပါတ္သာၿဖစ္သည္။ ကုိၾကီးဆီ ဖုန္းေခၚခ်င္ေပမဲ့ .. စိတ္ၾကီးကာ ေဒါသၿမန္ေသာ ကုိၾကီးစိတ္ေၾကာင့္ ခ်င့္ခ်ိန္ကာ ဖုန္းလာတုိင္း “အဆင္ေၿပပါတယ္ .. ေမေမနဲ ့ေဖေဖလည္း အရင္လုိ ရန္မၿဖစ္ေတာ့ဘူး” တုန္ယင္စြာ ေၿပာတုိင္း ကုိၾကီးဘက္က တိတ္ဆိတ္မႈကုိသာရရွိခဲ့သည္။ ဝင္သြားေသာ ဖုန္းလုိင္းေလးကုိကုိင္ထားရင္း

“ေဖေဖ .. ”

“သမီး .. ေၿပာ”

“သမီး .. ေနမေကာင္းဘူး ”

“အေအးမိတာလား .. ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေနလုိက္ .. အိမ္မွာ ဘာေဆးရွိလဲ .. ရွိတာေသာက္ထားလုိက္ .. မသက္သာရင္ ေဖေဖ ၿပန္လာရင္ ေဆးခန္းလုိက္ပုိ ့ေပးမယ္ ”

“ေဖေဖ .. အခုၿပန္လာလုိ ့မရဘူးလား” ကၽြန္မ အတင့္ရဲစြာေမးၾကည့္မိသည္။ သုိ ့ေသာ္ အေၿဖကုိေတာ့ ကၽြန္မသိၿပီးသားၿဖစ္သည္။

“ေဖေဖ .. ခဏေနရင္ meeting ရွိတယ္ .. ဒီေန ့ boss လာမွာမုိ ့လုိ ့  .. ဘယ္ခ်ိန္ေလာက္ၿပီးမလဲဆုိတာခန္ ့မွန္းလုိ ့မရဘူး … သမီး .. အရမ္းေနလုိ ့မေကာင္းရင္ .. ေဆးခန္းအရင္ၿပထားလုိက္ေလ .. ၿပန္လာရင္ ေဖေဖ ပုိက္ဆံၿပန္ေပးမယ္ ”

“ဟုတ္ .. ဒါဆုိ .. သမီး ..မေႏွာက္ယွက္ေတာ့ဘူး ..ဘုိင္”

“ဘုိင္ .. ” ဆုိၿပီး ခ်သြားေသာ ဖုန္းေလးအသံကုိနားေထာင္ရင္း ကၽြန္မၿပံဳးမိသည္။ ေနမေကာင္းလုိ ့မ်က္ရည္ပုိလြယ္သလား ကၽြန္မ မသိ။ က်လာေသာ မ်က္ရည္မ်ားကလည္း အရင္ကထက္ပင္ ပုိပူေလာင္သလုိ ထင္ရသည္။ “တီင္ တီင္ .. ” ၿမည္လာေသာ ဖုန္းေလးကုိ ကၽြန္မ ဝမ္းသာအားရလွမ္းကုိင္လုိက္သည္။

“ညီမေလး .. ”

“ဟုတ္ .. ကုိၾကီး”

“ညီမေလး အသံလည္း မေကာင္းပါလား .. ေနမေကာင္းဘူးလား”

“ဟင့္အင္း .. ခုမွ အိပ္ယာႏုိးလုိ ့ အသံက တစ္မ်ိဳးၿဖစ္ေနတာပါ ” ေၿပာရင္း ကၽြန္မ တုန္ယင္ေနေသာ အသံကုိထိန္းကာ စကားဆက္ေၿပာေနမိသည္။ တေအာင့္အၾကာ ခ်သြားေသာဖုန္းေလးကုိ ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မအသာၿပံဳးလုိက္သည္။ ေမေမနဲ့ေဖေဖ အရင္လုိမဟုတ္ေတာ့ေပမဲ့ .. ကၽြန္မအေပၚ မေၿပာင္းလဲဘဲ ခ်စ္ၿမတ္ႏုိးေသာ အကုိတစ္ေယာက္လုံးရွိေသးသည္။ ဘယ္ေလာက္ေသးမ ွ်င္တဲ့ အလင္းတန္းေလးၿဖစ္ပါေစ ကၽြန္မ ေနာက္ဆုံး အခ်ိန္ထိ မ်က္စိမမွိတ္ဘဲ ၾကည့္ေနဦးမည္ၿဖစ္သည္။ တစ္ေန ့ .. ထုိအလင္းတန္းေသးေသးေလးကေန .. ကၽြန္မ ရဲ့ေအးစက္ေနတဲ့ မိသားစုဘဝေလးကုိ တၿဖည္းၿဖည္းႏွင့္ အရည္ေဖ်ာ္ေပးသြားမည္လုိ ့ကၽြန္မယုံၾကည္သည္။

“ဟြတ္ .. ဟြတ္ .. ” ေခ်ာင္းတစ္ခ်က္ဆုိးလုိက္ၿပီး ကၽြန္မ ေဆးေသာက္ရန္ အိပ္ယာထဲမွထလုိက္သည္။ ေအးစက္ကာေနေသာ အိမ္တြင္းစစ္ေရးကေတာ့ ဘယ္ေတာ့ၿပီးဆုံးမည္မသိ။ ဒါေပမဲ့ တစ္ေန ့မွာေတာ့ ကၽြန္မတမ္းတေသာ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ အၿပည့္ႏွင့္ မိသားစုေလးကုိ ၿပန္ရမည္ဆုိတာကုိေတာ့ ကၽြန္မေသခ်ာေပါက္ယုံၾကည္ေနမိသည္။ ဒါမွမဟုတ္ .. ကၽြန္မ ေနမေကာင္းလုိ ့ စိတ္မ်ားဂေယာင္ေခ်ာက္ခ်ား ၿဖစ္သလားေတာ့ ကၽြန္မ .. မသိ ။ သုိ ့ေသာ္ ဂေယာက္ေခ်ာက္ၿခားဆုိရင္ေတာင္မွ .. ကၽြန္မဒီအေတြးႏွင့္ပင္ .. ေရာဂါတစ္ဝက္ေလာက္သက္သာသြားသည္ကေတာ့ ေသခ်ာလွသည္။

April
11.09.2011 (09:57 PM)
                 

2 comments:

မိုးခါး said...

အင္းးး ခံစားလို႕ရတယ္ .. ဒီလိုပါပဲ တေယာက္တည္းရွိေနေတာ့လဲ အဆင္ေျပသလိုၾကိဳးစားေနရတာေပါ့ေလ ..

April said...

မမုိးခါး --> ေက်းဇူးပါ မမုိးခါး .. ^^

Post a Comment

လာေရာက္ဖတ္ရႈအားေပးမႈအတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါသည္။ ေဝဖန္အၾကံၿပဳခ်က္မ်ားကုိလည္း ပြင့္လင္းစြာေၿပာၾကားသြားႏုိင္ပါသည္ရွင္